120 آمار بازاریابی موبایل ذهن برای سال 2019
تنها پنج سال از آغاز به کار اولین آیفون برای ترافیک وب تلفن همراه گذشت تا از ترافیک دسک تاپ عبور کند. از آن زمان ، استفاده از تلفن های هوشمند همچنان در حال افزایش است و اثبات می کند دنیایی که ما در آن زندگی می کنیم اکنون رسماً موبایل است.
برای اینکه نه تنها در دنیای موبایل امروزی وجود داشته باشد بلکه از آن رونق گرفته باشد ، هر مشاغل و بازاریابی باید یک استراتژی بازاریابی موبایل داشته باشند که به آنها اجازه دهد. برای دسترسی به پایگاه کاربر گسترده تلفن همراه. با این وجود ، برای توسعه و استفاده از راهبرد یا راهبردهای صحیح ، شما به راهنمایی های روشمندی نیاز دارید. شما به آمارهای سخت سرد نیاز دارید.
متأسفانه ، بیشتر بازاریابی موبایل و مقالات مرتبط با استفاده بسیار قدیمی است. با توجه به سرعتی که فناوری دیجیتال در حال تغییر شکل چشم انداز موبایل است ، شما نیاز به آماری به روز دارید تا از بازی جلو بمانید و از آن عقب نمانید.
اینجا جایی است که ما وارد می شویم. بیش از 100 مورد از جدیدترین و مهمترین آمارهای بازاریابی موبایل را برای سال 2019 تهیه کنید. با داشتن این بینش ها ، شما می توانید یک برنامه بازی صوتی برای خرد کردن آن با بازاریابی موبایل در سال 2020 و بعد از آن قرار دهید!
State Mobile – Smartphone Stats 2019
• 80 درصد از کاربران اینترنت دارای تلفن هوشمند هستند.
• بیش از 4B کاربر منحصر به فرد اینترنت تلفن همراه در جهان وجود دارد.
• بزرگسالان ایالات متحده به طور متوسط 3 ساعت ، 23 دقیقه در روز را در دستگاه های تلفن همراه می گذرانند. در سال 2018.
• تا 70 درصد از ترافیک وب روی یک دستگاه تلفن همراه اتفاق می افتد.
• 57 درصد از کل ترافیک آنلاین ایالات متحده اکنون از تلفن های هوشمند و تبلت ها ناشی می شود.
• متوسط کاربر تلفن های هوشمند تلفن های هوشمند خود را 150 بررسی می کند. بار در روز.
• اکنون مصرف کنندگان بیش از پنج ساعت در روز در تلفن های هوشمند خود بگذرانید ، و یک بررسی جدید AdWeek نشان داد 88 درصد رشد سال بیش از سالی که در تماشای فیلم بر روی تلفن هوشمند صرف می شود.
• 80 درصد از خریداران از تلفن های هوشمند هنگام خرید فیزیکی استفاده می کنند.
• 70 درصد از کاربران تلفن های هوشمند پس از استفاده از تلفن خود ، چیزی را در فروشگاه خریداری کرده اند تا اطلاعات بیشتری کسب کنند.
• 69 درصد از کاربران تلفن های هوشمند از فروشگاه هایی خریداری می کنند که دارای سایت های تلفن همراه هستند که سؤالات یا نگرانی های خود را پوشش می دهند.
• 50 درصد
• 2/3 از کاربران تلفن های هوشمند به احتمال زیاد از شرکتهایی که برنامه های آنها اطلاعات را به مکان خود سفارشی می کنند خریداری می کنند.
• 3/4 از تلفن های هوشمند. کاربران بدون در نظر گرفتن اینکه کدام شرکت اطلاعات را ارائه می دهد ، به دنبال مناسب ترین اطلاعات هستند.
• پیش بینی می شود که ترافیک داده های تلفن همراه در سراسر جهان 700 درصد شرط افزایش یابد ween 2016 and 2021.
• بیش از 80 درصد از وب سایت های الکسا انطباقی تلفن همراه هستند.
رفتار و مصرف مصرف کنندگان آمار و آمار استفاده
• 83 درصد از کاربران تلفن همراه می گویند که یک تجربه یکپارچه در همه دستگاه ها بسیار مهم است. [19659002] • 52 درصد از شرکت ها از یک الگوی ساده استفاده می کنند که برای همه دستگاه ها کار می کند.
• در مقایسه با سایر سیستم عامل های اجتماعی ، LinkedIn 277 درصد برای تولید سرب موثرتر است.
• دستگاه های تلفن همراه مسئول 60 درصد از لینکدین هستند.
• برنامه ها 89 درصد از زمان رسانه های تلفن همراه را شامل می شوند.
• تقریبا نیمی از مشاغل کوچک دارای برنامه تلفن همراه هستند.
• جستجوی تلفن همراه برای "بهترین" در 2 گذشته گذشته بیش از 80 درصد رشد داشته است. سالها.
• 51 درصد از مشتری ها می گویند که از دستگاه های تلفن همراه برای کشف مارک ها و محصولات جدید استفاده می کنند.
• 69 درصد از کاربران تلفن های هوشمند همچنین می گویند که احتمالاً از شرکتهایی که دارای سایت های تلفن همراه هستند به راحتی می خریدند. صف
• تعداد بیشتری از افراد مسواک را در سرتاسر جهان صاحب تلفن می کنند.
• 89 درصد از مردم احتمالاً یک مارک را بعد از یک تجربه برند مثبت در موبایل توصیه می کنند.
• مردم امروزه. 2 برابر تعامل بیشتر با مارک های تلفن همراه از هر جای دیگر – که شامل تلویزیون ، فروشگاه است ، شما آن را نامگذاری می کنید.
• 46 درصد از مردم می گویند در صورت تجربه مزاحمت در موبایل ، دوباره از یک مارک خریداری نمی کنند. [19659002] • کاربران به طور متوسط 69 درصد از زمان رسانه خود را در تلفن های هوشمند می گذرانند.
• 57 درصد از کاربران می گویند که مشاغل با یک سایت همراه با طراحی ضعیف را توصیه نمی کنند.
• تا سال 2018 ، بزرگسالان آمریکایی انتظار دارند. به طور متوسط 3 ساعت و 23 دقیقه در رسانه های تلفن همراه بدون فاکتور بگذرانید.
• برنامه ها 89٪ از زمان رسانه های تلفن همراه را تشکیل می دهند ، و 11 درصد دیگر در وب سایت ها صرف شده اند.
• 80 درصد از کاربران تلفن های هوشمند بیشتر تمایل به خرید دارند. از شرکت های دارای سایت های تلفن همراه یا برنامه های هفتم
• بیش از 51 درصد از کاربران تلفن های هوشمند هنگام انجام جستجو در تلفن هوشمند خود ، یک شرکت یا محصول جدید را کشف کرده اند.
آمار اجتماعی موبایل
• در سال 2017 ، 95 درصد از فعال حساب های کاربر فیس بوک از طریق یک تلفن همراه به شبکه های اجتماعی دسترسی پیدا کردند.
• از سال 2016 ، 80 درصد از کاربران آن از طریق یک دستگاه تلفن همراه به پینترست دسترسی دارند.
• 85 درصد از وقت کاربران در توییتر را صرف یک دستگاه تلفن همراه می کند.
• 60 درصد از ترافیک LinkedIn از طریق دستگاه های تلفن همراه صورت می گیرد.
آمار ایمیل تلفن همراه
• حدود 3 در 5 مصرف کننده ایمیل خود را در حال بررسی و 75 درصد از آمریکایی ها می گویند که اغلب از تلفن های هوشمند خود استفاده می کنند تا بررسی کنند.
• به طور کلی ، در سال 2017 ، 61 درصد از ایمیل های الکترونیکی ایالات متحده بر روی تلفن همراه و 15 درصد در دسک تاپ رخ داده است.
• 39 درصد از شرکت ها یک الگوی ایمیل پاسخگو موبایل ایجاد می کنند.
• 64 درصد گیرندگان ایمیل ترجیح می دهند ema را باز کنند
آمار تجارت الکترونیک تلفن همراه
• بیش از 1 دلار فروش تجارت الکترونیک در چین از طریق دستگاه های تلفن همراه تا پایان سال 2018 انجام خواهد شد.
• از دستگاه های تلفن همراه برای بیش از 40 درصد از معاملات آنلاین استفاده می شود.
• موبایل می تواند با تسهیل کارآیی در تصمیم گیری و همکاری تیمی ، بویژه با خریدهای پیچیده تر ، زمان خرید 20٪ را سریعاً پیگیری کند.
• بیش از 40 درصد از معاملات آنلاین اکنون در تلفن همراه انجام می شود.
• جستجوهای موبایل مربوط به "حمل و نقل یک روزه" از سال 2015 بیش از 120 درصد افزایش یافته است.
• تقریباً 2/3 از کاربران تلفن های هوشمند احتمالاً از شرکتهایی خریداری می کنند که سایت های تلفن همراه یا برنامه های آنها اطلاعات را به مکان خود سفارشی می کنند.
• کاربران تلفن های هوشمند 50٪ احتمال دارد که در مقایسه با یک سال پیش انتظار داشته باشند بلافاصله چیزی را خریداری کنند در حالی که از تلفن هوشمند خود استفاده می کنند.
• 91 درصد از دارندگان تلفن های هوشمند خریداری و یا قصد خرید چیزی را دارند. برای دیدن آگهی مربوطه را توصیف می کنند.
• هنگامی که افراد تجربه نام تجاری منفی در تلفن همراه دارند ، 62 درصد کمتر در آینده از آن مارک خریداری می کنند تا اینکه تجربه مثبتی داشته باشند.
• 70
• 35 درصد از افرادی که در تلفن خود جستجو می کردند بیشتر از آنچه انتظار داشتند در فروشگاه صرف کردند.
تبلیغات موبایل آمار [19659006] • هزینه تبلیغات در موبایل در ایالات متحده در سال 2018 20 درصد رشد خواهد کرد.
• پیش بینی می شود نرم افزار بازاریابی دیجیتال بیش از 32B $ در سال 2018 باشد.
• اندروید 68 درصد از بازار جهانی تبلیغات موبایل را در اختیار دارد.
• استراتژی های بازاریابی مبتنی بر موقعیت مکانی می تواند 20 برابر مؤثر از تبلیغات بنر معمولی باشد.
• 71 درصد از بازاریابان معتقدند که بازاریابی تلفن همراه اساسی برای تجارت آنها است.
• 68 درصد از شرکت ها موبایل ادغام کرده اند.
• بازاریابان و تبلیغ کنندگان 51 درصد بودجه خود را در تبلیغات تلفن همراه قرار می دهند.
• 66 درصد بازاریابان می گویند از الگوهای بهینه سازی شده موبایل استفاده می کنند.
• تلفن همراه با هدف قرار دادن هزینه تبلیغات در سال 2016 از 12.4B $ در سال 2016 به 32.4B در سال 2021 خواهد رسید.
• تا سال 2019 ، انتظار می رود تبلیغات موبایل 72 درصد از کل هزینه های تبلیغ دیجیتال ایالات متحده را نشان دهد.
• کاربران 1/4 از کل آفلاین خود را خرج می کنند. و زمان مصرف رسانه های آنلاین در موبایل ، با این حال تبلیغ کنندگان تنها 12٪ از بودجه خود را به تلفن همراه اختصاص می دهند.
• بازاریابان پیشرو بیش از سه برابر بیشتر از احتمال اصلی جریان اصلی هستند که به میزان قابل توجهی سرمایه گذاری خود را در تجربه مشتری تلفن همراه افزایش می دهند.
• 87 درصد از درآمد تبلیغاتی فیس بوک از طریق تلفن همراه حاصل می شود.
• تخمین زده می شود که هزینه جستجوی موبایل در ایالات متحده در سال 2018 به 25.11 میلیارد دلار و در سال 2019 به 28.25 میلیارد دلار برسد.
• 68 درصد از شرکتها دارای یکتایی هستند.
• 71 درصد از بازاریابان اعتقاد دارند که بازاریابی موبایل برای تجارتشان اساسی است.
• 57 درصد از کاربران می گویند که تجارت با سایت موبایل طراحی نشده و ضعیف را توصیه می کنند.
• 91 درصد از کاربران می گویند که محتوای بسیار مهم است.
• 60 درصد از کاربران می خواهند وب سایت های سریع بارگیری کنند.
• مشکلات دسترسی دلیل شماره یک برای 40 درصد از کاربران برای بازدید از وب سایت رقیب است. [19659002] • 90 درصد از خریداران که تجربه موبایل خوبی داشتند ، دوباره از همان فروشنده خریداری می کنند.
• تأخیر در یک ثانیه در پاسخ صفحه می تواند تبدیل ها را 7 درصد کاهش دهد.
• 61 درصد از کاربران.
• سازمان ها در تلاش برای شخصی سازی سه برابر ROI را تجربه می کنند.
• تجربه مثبت مارک تجاری در موبایل 89 درصد از افراد را به خود اختصاص می دهد.
• 46 درصد از مردم اگر تجربه تلفن همراه را داشته باشند ، دوباره از یک مارک خریداری نمی کنند.
• از طرف دیگر ، یک تجربه منفی با نام تجاری در تلفن همراه ، باعث می شود افراد 60 ساله شوند. [احتمالاًاحتمالخریددوبارهازآنمارکتجاریدوبارهبیشتراست
• اگر صفحه تلفن همراه بیش از سه ثانیه طول بکشد ، 53 درصد از مردم آن را ترک می کنند.
• پس از دیدن یک تبلیغ مربوطه ، 91 درصد از دارندگان تلفن های هوشمند
Stats بازاریابی ویدیوی تلفن همراه
• زمان تماشای فیلم های "آیا این کار می کند" بیش از 11 برابر شد زیرا مصرف کنندگان به دنبال اثبات بصری هستند که مواردی را که فکر می کنند ارزش آن را دارند.
• 94 درصد از پاسخ دهندگان در نظرسنجی در فیس بوک (از یک میلیون نفر) هنگام تماشای تلویزیون دارای تلفن هوشمند هستند و بینندگان فقط 53 درصد از زمان را روی صفحه تلویزیون متمرکز می کنند.
• میزان مصرف موبایل Millennials است. اکنون مصرف تلویزیون زنده آنها را گرفتار کرده است. [19659002] • در طول برنامه های تلویزیونی ، بینندگان 28 درصد از زمان به تلفن همراه توجه می کردند و در حین تبلیغات تلویزیونی بیش از نیمی از زمان به موبایل توجه می کردند. افراد بین 18 تا 24 سال در تبلیغات تلویزیونی 60 درصد از تلفن های خود را نگاه می کردند ، و افراد 45 سال و بالاتر 41 درصد از زمان را انجام می دادند.
• در دو سال گذشته ، فیلم هایی با کلمه "بررسی" در این عنوان بیش از 50،000 سال ارزش تماشا به تنهایی در تلفن همراه داشته است.
• زمان تماشای فیلم های "آیا این کار می کند" در دو سال گذشته بیش از 11 برابر افزایش یافته است زیرا مصرف کنندگان به دنبال اثبات بصری هستند که کالاهای موجود در آن هستند.
• بیش از 50 درصد فیلم ها بر روی موبایل مشاهده می شوند.
• 93 درصد از فیلم های توییتر در تلفن همراه مشاهده می شوند.
Stats بازاریابی موبایل B2B
• موبایل مسئولیت آن است. به طور متوسط بیش از 40 درصد درآمد در سازمان های پیشرو B2B.
• بازاریابی موبایل می تواند زمان B2B را 20 درصد سرعت بخشد.
• برای 83 درصد از بازاریابان B2B برنامه های تلفن همراه از نظر بازاریابی محتوا دارای اهمیت هستند. [19659002] • بیش از 60 درصد خریداران B2B تلفن همراه را گزارش می دهند در خرید اخیر نقش مهمی داشته است.
• 70 درصد از خریداران B2B در سال های گذشته میزان استفاده از موبایل را افزایش داده اند. 60 درصد انتظار دارند که میزان استفاده از تلفن همراه آنها افزایش یابد.
• 80 درصد از خریداران B2B از تلفن همراه در محل کار استفاده می کنند.
• 80 درصد از مدیران B2B در عصر شب محصولات و خدمات خود را روی رایانه لوحی مطالعه می کنند.
• بیشتر از 60 درصد از خریداران B2B گزارش می دهند که موبایل در خرید اخیر نقش مهمی داشته است.
• 92 درصد از مدیران دارای تلفن هوشمندی هستند که برای مشاغل مورد استفاده قرار می گیرند ، 77 درصد گزارش می دهند که از تلفن هوشمند خود برای تحقیق در مورد یک محصول یا خدمات برای تجارت خود استفاده می کنند.
• پیش بینی می شود میزان استفاده از تلفن همراه برای هر کارگر B2B تا سال 2020 از دو ساعت در روز به سه نفر افزایش یابد ، که توسط هزاره ها ، ژنرال Z و استفاده روز افزون از تلفن های هوشمند توسط کارگران قدیمی تر افزایش می یابد.
• درایوهای تلفن همراه یا تأثیرات ، به طور متوسط بیش از 40 درصد درآمد در سازمانهای پیشرو B2B.
• 50 درصد از جستجوی جستجوی B2B امروزه در تلفن های هوشمند ساخته شده است و تا سال 2020 به 70 درصد رشد می یابد.
• بازاریابی موبایل می تواند زمان را به B2B تسریع کند. خرید توسط 20 درصد.
• بیش از 90 درصد خریداران که تجربه برتر تلفن همراه دارند ، می گویند که احتمالاً آنها دوباره از همان فروشنده خریداری می کنند ، در مقایسه با تنها 50٪ از افرادی که تجربه ضعیفی داشتند.
جستجوگرها و جستجوی تلفن همراه. آمار
• 42 درصد از تجارب نام تجاری موبایل شامل جستجو هستند.
• 79 درصد کلمات کلیدی در کل و 47 درصد کلمات کلیدی در موقعیت های 1-20 در جستجوی SERP های موبایل و دسک تاپ متفاوت هستند.
• 35 درصد از زمانی که صفحه اول جستجو برای یک دامنه در یک پرس و جو در SERP های تلفن همراه و دسک تاپ متفاوت است.
• 53 درصد از بازدید از وب سایت های تلفن همراه اگر بارگذاری یک سایت تلفن همراه بیشتر از سه ثانیه طول بکشد ، رها می شوند. برای هر یک ثانیه تأخیر در زمان بارگذاری سایت ، تبدیل ها 12 درصد کاهش می یابد.
• به طور متوسط صفحه وب موبایل برای بارگیری 15.3 ثانیه طول می کشد.
• 3/4 از دارندگان تلفن های هوشمند برای اولین بار به جستجوی تلفن همراه مراجعه می کنند تا سریعاً آدرس دهند. نیازها است.
• "حمل و نقل همزمان" اولین چیز را در صبح در مورد سنبله تلفن همراه جستجو می کند.
• بیش از نیمی از جستجوهای مربوط به قطعات خودرو ، خدمات و نگهداری از طریق تلفن همراه انجام شده است.
• anti filter در دو سال گذشته 150 درصد جستجوی بیشتر در تلفن همراه با "جلوگیری از" پایان یافت.
• تقریبا 1/3 از جستجوی های تلفن همراه مربوط به مکان است.
• anti filter 96 درصد از ترافیک جستجوی تلفن همراه را به دنبال دارد. یاهو با 2 درصد و بینگ با 1 درصد. جستجوی anti filter همچنین یکی از محبوب ترین برنامه های تلفن همراه در ایالات متحده است.
• در سال 2017 ، دستگاه های تلفن همراه 61.9 درصد از کلیک های جستجوی پرداخت شده گوگل را تشکیل می دهند – در سال 2016 از 53 درصد افزایش یافته است.
• 48 درصد خریداران جستجوی محصول را از تلفنهای خود شروع کنید.
• 51 درصد مشتریان می گویند که برای کشف مارک ها و محصولات جدید از دستگاه های تلفن همراه استفاده می کنند.
• تبلیغات تلفن های هوشمند بیش از 50 درصد افراد را برای شروع جستجوی محصول دریافت می کنند.
• 70 درصد از جستجویهای تلفن همراه با یک عمل آنلاین طی یک ساعت نتیجه می گیرند.
این آخرین آمار تقریباً اهمیت داشتن یک استراتژی جامد بازاریابی موبایل را در سال 2019 نشان می دهد. با انفجار آمازون ، اتی ، درب داش ، و لیست ادامه می یابد ، تقریباً در مورد همه چیزهایی که این روزها بصورت آنلاین انجام می شود – نه از یک دسک تاپ بلکه از یک دستگاه تلفن همراه. بنابراین ، اگر استراتژی بازاریابی موبایل را اجرا نمی کنید ، از دست می دهید.
این که آیا شما برای اولین بار با بازاریابی موبایل شروع می کنید یا به سادگی در جستجوی برخی از اینتل های ارزشمند هستید که به خوبی استفاده کنید. امیدوارم این لیست گسترده از آمار بازاریابی موبایل کمک شایانی کرده باشد!
نام من جیمی اسپنسر است و من 5 سال گذشته را صرف ساختن وبلاگ سازی کرده ام. بعد از اینکه از 9-5 خسته شدم ، رفت و آمد نکردم و هرگز خانواده ام را ندیدم ، تصمیم گرفتم که می خواهم تغییراتی ایجاد کنم و اولین وبلاگ خود را راه اندازی کردم. از آن زمان بسیاری از وبلاگ های طاقچه موفق را راه اندازی کرده ام و بعد از فروش وبلاگ بقای من تصمیم گرفتم به دیگران یاد دهم که چگونه همین کار را انجام دهند.